کد خبر 216172
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

نشست نقد سه رمان نوجوان منتشر شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع هشت سال دفاع مقدس در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از مهر، نشست نقد سه رمان منتشر شده با موضوع دفاع مقدس در قالب طرح رمان نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فردا سه‌شنبه 31 اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نشست سه رمان «گردان‌قاطر‌چی‌ها» نوشته داوود امیریان، «باغ کیانوش» نوشته علی‌اصغر عزتی‌پاک و «بازی‌ها و لحظه‌ها» نوشته حسن احمدی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این جلسه علی‌الله سلیمی به عنوان مجری و کارشناس و شهرام شفیعی به عنوان منتقد به نقد و بررسی این سه رمان خواهند پرداخت.

این نشست از ساعت 17 در محل خبرگزاری فارس واقع در خيابان انقلاب اسلامي، چهارراه كالج، ضلع شمال شرقي، كوچه سعيدي، پلاك 7 برگزار می‌شود.

پیش از این نیز سه رمان نوجوان منتشر شده توسط کانون با موضوع انقلاب اسلامی در خبرگزاری مهر مورد نقد تطبیقی قرار گرفته بود.

یادآوری می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکنون و در قالب طرح رمان نوجوان بیش از 100 عنوان رمان را برای مخاطبان نوجوان خود منتشر کرده یا در دست تألیف و انتشار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس